منتدي احلي حياه
سجل معنا في المنتدي
منتدي احلي حياه
سجل معنا في المنتدي
منتدي احلي حياه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي احلي حياه يرحب بكم

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 2 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 2 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 16 بتاريخ الأربعاء يناير 02, 2013 5:08 am
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
أصــالـــــة
أختبار الصبر "هل انت صبور????؟" I_vote_rcapأختبار الصبر "هل انت صبور????؟" I_voting_barأختبار الصبر "هل انت صبور????؟" I_vote_lcap 
إشراقة أمل
أختبار الصبر "هل انت صبور????؟" I_vote_rcapأختبار الصبر "هل انت صبور????؟" I_voting_barأختبار الصبر "هل انت صبور????؟" I_vote_lcap 
محمود ابراهيم
بسمة الحياة
شام
الفراشة المسلمة
مها الشهاوى
anaa_moslema
dalia
محبه الرسول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المواضيع الأخيرة
» كيف السبيل الى الجنة
أختبار الصبر "هل انت صبور????؟" I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 20, 2011 4:43 pm من طرف ابو حسام

» محاربة التدخين
أختبار الصبر "هل انت صبور????؟" I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 20, 2011 3:53 pm من طرف ابو حسام

» انطلاق حمله علي باب الجنه شارك معنا
أختبار الصبر "هل انت صبور????؟" I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 19, 2011 4:19 pm من طرف ابو حسام

» عضو جديد
أختبار الصبر "هل انت صبور????؟" I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 19, 2011 4:07 pm من طرف ابو حسام

» يوميات 2 مخطوبين
أختبار الصبر "هل انت صبور????؟" I_icon_minitimeالجمعة يوليو 17, 2009 6:12 am من طرف دره

» تصدقو...غلط ف حقكو...وعشان كدة...لازم اعتذرلكم
أختبار الصبر "هل انت صبور????؟" I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 02, 2009 11:29 am من طرف bnt_eleslam

» **الحب والثقة والتصديق والأمل**
أختبار الصبر "هل انت صبور????؟" I_icon_minitimeالأربعاء مايو 27, 2009 3:04 am من طرف الفراشة المسلمة

» تبحث اداره المنتدي عن مشرفين جدد للمنتدي
أختبار الصبر "هل انت صبور????؟" I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 26, 2009 2:24 pm من طرف محمود ابراهيم

» مرحبا يا ابو سليمان
أختبار الصبر "هل انت صبور????؟" I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 26, 2009 1:45 pm من طرف نيفين حسن

احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 108 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو حبي للنبي فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 1782 مساهمة في هذا المنتدى في 375 موضوع

أختبار الصبر "هل انت صبور????؟"

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
إشراقة أمل
من انشط واميز الاعضاء
من انشط واميز الاعضاء
إشراقة أمل

انثى عدد الرسائل : 249
المزاج : عال العال
شكرا : 0

أختبار الصبر "هل انت صبور????؟" Empty
مُساهمةموضوع: أختبار الصبر "هل انت صبور????؟"   أختبار الصبر "هل انت صبور????؟" I_icon_minitimeالأربعاء يناير 28, 2009 9:11 am

قال تعالى:"يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اسْتَعِينُواْ بِالصَّبْرِ وَالصَّلاَةِ إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ"
وقال أيضاً: "وَلَمَن صَبَرَ وَغَفَرَ إِنَّ ذَلِكَ لَمِنْ عَزْمِ "
وعن أبي سعيد الخدري رضي الله عنه أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال: "من يتصبر يصبره الله، وما أعطي أحدٌ عطاءً خيرًا وأوسع من الصبر".
والكثير الكثير من الآيات الكريمة والأحاديث النبوية الشريفة،،،
فهل سألت/تِ نفسكـ/كـِ أخي الكريم/أختي الكريمة عن مدى صبركـ/كـِ؟،،،
ادخل/ي الرابط هذا واعرف/ي!!!،،،

http://games.3z.cc/flash-game-game-5934.html
أصــالـــــة
وسامين العضو النشط والمميز
وسامين العضو النشط والمميز
أصــالـــــة

انثى عدد الرسائل : 444
المزاج : اخر روقان وانا فى المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: أختبار الصبر "هل انت صبور????؟"   أختبار الصبر "هل انت صبور????؟" I_icon_minitimeالأربعاء يناير 28, 2009 9:46 am

مش ممكن ان تعبت اوووووى
وفى الخر زهقت فعلا مللت

مقدرش اكملها

قاعدة بقالى نصف ساعة وكل دة لسة
روحت خرجت

تعبتينى كتتتتتتتتتر يا اشراقة

Mad Mad Mad Mad Mad
إشراقة أمل
من انشط واميز الاعضاء
من انشط واميز الاعضاء
إشراقة أمل

مُساهمةموضوع: رد: أختبار الصبر "هل انت صبور????؟"   أختبار الصبر "هل انت صبور????؟" I_icon_minitimeالأربعاء يناير 28, 2009 3:29 pm

انا اسفه اني تعبتك
انا كل مرة اوصل للمرحلة الحمرا
والنت يفصل
الفراشة المسلمة
وسام العضو
وسام العضو

انثى عدد الرسائل : 142

مُساهمةموضوع: رد: أختبار الصبر "هل انت صبور????؟"   أختبار الصبر "هل انت صبور????؟" I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 25, 2009 9:30 am

يااه للدرجة دي بتكرهينا يا اشراقة....اللعبة فظييييييييييييييييييييييييعة...انا ضغطت على نفسي على قد ما اقدر وقلت هكمل للاخر مهما كان.. بس جيت في نص المرحلة الحمرا قام علق معايا ومرضاش يكمل Very Happy ..(الحمدلله)..صراااحة يعني مش مستعدة اضغط على اعصابي والعبها تاني...توبة خلالالاص...أول وآخر مرة..ههههههههههههههههههه...
بس على فكرة انا مش صبورة خااالص وان حصل واستحملت حاجة غصب عني وصبرت عليها بتتحول حياتي كلها (ناار)لحد ما تنتهي مدة الصبر دي..<وده على فكرة عن تجربة شخصية مش مجرد كلام وخلاص>
الفراشة المسلمة
وسام العضو
وسام العضو

مُساهمةموضوع: رد: أختبار الصبر "هل انت صبور????؟"   أختبار الصبر "هل انت صبور????؟" I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 25, 2009 9:38 am

بس بجد شكرا على جهووودك يا قمر Very Happy
إشراقة أمل
من انشط واميز الاعضاء
من انشط واميز الاعضاء
إشراقة أمل

مُساهمةموضوع: رد: أختبار الصبر "هل انت صبور????؟"   أختبار الصبر "هل انت صبور????؟" I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 25, 2009 10:04 am

العفو حبيبتي
بس علي فكره
اللي يعصب اكتر انك وانا وصلنا لحد النص في المرحله الحمراء
وبيعلق معناها ان اللعبه كده
لانه حصل معايا مرتين
الفراشة المسلمة
وسام العضو
وسام العضو

مُساهمةموضوع: رد: أختبار الصبر "هل انت صبور????؟"   أختبار الصبر "هل انت صبور????؟" I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 25, 2009 10:08 am

يااه ((مرتينن))....وازاااي قدرتي تعيديها بعد عذاااب المرة الأولى....على كده انتي شكلك صبورة جاادااا....
انا كماااان والله اتعصبت اووي لما لقيته علق معايا وحلفت ما انا عايداها تاني لو ايه حصل...ههههههههه....
إشراقة أمل
من انشط واميز الاعضاء
من انشط واميز الاعضاء
إشراقة أمل

مُساهمةموضوع: رد: أختبار الصبر "هل انت صبور????؟"   أختبار الصبر "هل انت صبور????؟" I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 03, 2009 7:52 am

ههههههههههه معلش حبيبتي

لو اعرف انك هتتعصبي مكنتش حطيت اللعبه خالص

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» أشيائي الشخصيه التي تعبت من إمتلاكها وهي الآن ""للبيع""
» قوانين المنتدى " الرجاء الالتزام بها "
» ساقي الحرمين " العباس بن عبد المطلب"
» قاهر قيصر"عبد الله بن حذافة"